poniedziałek, 2 lipca 2018

"Drzewo kujawskie" zdobyło dwa wyróżnienia na wystawie "Z nici Ariadny"

Kilka tygodni temu cieszyłam się bardzo, bo moje "Drzewo kujawskie" zakwalifikowało się na VI Ogólnopolską Wystawę Rękodzieła Artystycznego "Z nici Ariadny" klik.
Dzisiaj skaczę do góry z radości, bo niedawno dowiedziałam się, że ten quilt zdobył dwa wyróżnienia na tej wystawie.
Został wyróżniony przez Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi i przez firmę Wojtek.com.pl.
Wernisaż wystawy był 29 czerwca, ale ja niestety nie mogłam być na nim, bo byłam na dużo wcześniej zaplanowanym urlopie.

Tak o tej wystawie pisze jeden z organizatorów wystawy, Fabryka Nici Ariadna.




Więcej informacji na temat wystawy i pełną listę wyróżnień znajdziecie na stronie Fabryki Nici Ariadna klik.
Z tej strony pochodzą też zdjęcia, które zamieściłam w tym poście i zrzuty z ekranu z listą wyróżnień.
A to wyróżniony quilt.


Przyznam, że przed zgłoszeniem miałam trochę wątpliwości, bo quilty chyba jeszcze nigdy nie były prezentowane na wystawie. Wahałam się, czy go wysłać. Teraz cieszę się, że wisi na tej wystawie wśród innych pięknych prac. Będzie tam do 9 września. 
Zapraszam Was do Łodzi, do Muzeum Włókiennictwa klik.

5 komentarzy:

  1. Szczerze gratuluję! Piękna praca. Podziwiam umiejętności. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Były, były :) Ten konkurs ma długą, piękną tradycję, a ja do dzisiaj szyję resztkami nici wygranymi w nim 13 lat temu!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i oczywiście
    nic a nic mnie nie dziwi
    zachwyt nad Twoimi pracami ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona wystawą, natomiast praca "drzewo kujawskie" mnie oczarowała. Gratuluję, praca jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. A na drugim zdjęciu moje 3 poduszki :) Gratulacje za drzewo

    OdpowiedzUsuń