środa, 8 listopada 2023

Wernisaż wystawy AWERS REWERS

Wczoraj w Muzeum Ziemi Mińskiej w Mińsku Mazowieckim odbył się wernisaż wystawy AWERS REWERS. Przepiękne prace pokazały  moje koleżanki: Ula Szmigiero, Kasia Pleśniak, Paulina Rogalska i Magda Gąsowska. Patchworki na najwyższym światowym poziomie!
Ja pokazałam dwie mapy,o których pisałam tutaj i tutaj.
To nasze prace.
 
Paulina Rogalska


 
Katarzyna Pleśniak


 Ula Szmigiero




 
Magdalena Gąsowska
 

i moje

 


 
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy byli wczoraj z nami i tym, którzy kibicowali nam w transmisji online. Można ją obejrzeć tutaj
Ja zawsze w takich sytuacjach obiecuję sobie, że zrobię porządną dokumentację fotograficzną i zawsze moje obietnice biorą w łeb, bo ważniejsze są rozmowy z gośćmi i z koleżankami quilterkami. Tym razem też tek było.
Pokazuję tu kilka zdjęć zrobionych przez Nadzieję Franków i Leszka Milczarczyka. Bardzo dziękuję za możliwość ich udostępnienia. 
 

 










Dziękuję też ślicznie Paulinie Rogalskiej, która tę wystawę wymyśliła i wszystko świetnie zorganizowała. Brawo Paulina.
 

 

1 komentarz:

  1. Dziękuję za pokazanie wystawy !!! Prace piękne i zasługują na oklaski. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń