czwartek, 16 sierpnia 2012

Jak wygląda słońce z morskiej głębiny?

Jeszcze nigdy nie nurkowałam. Mam nadzieję, że kiedyś to się stanie i sprawdzę wtedy, czy moje wyobrażenie o tym, jak wygląda słońce z morskiej głębiny, jest prawdziwe. A może wtedy uszyję inną, nową tkaninę? Zobaczymy.
Na razie uszyłam słońce z głębiny tak, jak istnieje w mojej wyobraźni.
Kolejny szmaciak. Wymiary 115 x 115 cm. Około 7 tysięcy kawałków.
Szyłam go w przyśpieszonym tempie, bo bardzo byłam ciekawa końcowego efektu.


15 komentarzy:

  1. niesamowite! jestem pod wielkim wrażeniem! bez patrzenia na tytuł pomyślałam o morskiej głębi i świetle docierającym tam daleko. gratulacje bo obraz powstał cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Aniu jakie cudo!Ja też nie nurkowałam,ale na pewno nie jest tam piękniej:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita.
    To jest zjawiskowe.
    Pozdrawiam Jola z Łazisk

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nurkuje i nie wiem jak wyglada sloneczko spod wody ale idac za Twoja wyobraznia chyba widze je podobnie..widze ze sloneczko pomoglo Ci osiagnac ten niesamowity widok swiatla w srodku fali ta biel odbita,,ujelas to aparatem po mistrzowsku..tyle kawaleczkow..chyba by mi sie nie chcialo...trzeba miec zaciecie i mnostwo silengo charakteru by sie z taka praca zmierzyc..ja szybko sie nudze,,,gartuluje wykonanej pracy.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!
    A ja pomyślałam sobie, że jest to cudny księżyc... Taki do wpatrywania się i marzenia....

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna tkanina, cała rozświetlona, niesamowity efekt uzyskałaś!!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, zupełnie nie wiem co napisać! Efekt niesamowity! Cierpliwości Ci nie brakuje, oj nie! Podziwiam, podziwiam... :))) Ściskam Cię mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, Twoje słońce jest takie jak TY, powalające, olśniewające, chciałoby się je mieć na zawsze obok siebie!!!
    Tęsknię już bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tak Jolcia .............. otworzyłam buzie i nie mogę zamknąć :-O Aniu coś NIESAMOWITEGO !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie oddałaś widok słońca spod wody, dokładnie tak to wygląda!!! nurkuję trochę i tak to widziałam:) Podziwiam całą Twoją serię żywiołów - są niepowtarzalne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze myślałam że to właśnie zdjęcie Słońca z głębin, przeprecyzyjna praca, doskonała. Pozdrawiam serdecznie. P.S jestem pełna podziwu jak patrzę na te wszystkie prace

    OdpowiedzUsuń
  12. o Matko Boska!! nie jestem w stanie nic więcej powiedzieć - zaparło mi dech w piersiach!!! ile to roboty... ale efekt mmmm... :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń