czwartek, 27 września 2012

Wernisaż w Coffee Karma

25 września rozpoczęła się wystawa moich prac w Coffee Karma na Placu Zbawiciela w Warszawie. Wernisaż był połączony z pożegnaniem moich koleżanek i kolegów z branży badania rynku i opinii. Pracowaliśmy razem przez ostatnie 11 lat a ja z końcem sierpnia przeszłam na emeryturę. Było ciepło i serdecznie. Takie wieczory pamięta się długo.
Wszystkich, którzy chcieliby popatrzeć na moje prace zapraszam do Karmy. Patchworki powiszą tam jeszcze przez trzy tygodnie.
Tu znajdziecie zdjęcia z tego wieczoru.


6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jest ta Twoja wystawa. Takie prace powinny cały czas być na widoku, żeby inni mogli je podziwiać. Cudne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :) I gratulacje z okazji przejścia na emeryturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji przejścia na emeryturę!
    Piękna wystawa, wspaniała imprezka! I nawet masz patch-sukienkę śliczną!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to teraz będziesz miała sporo czasu na szycie ;-D gratulacje i pięknie wyglądasz, dostałaś mój mail dotyczący wystawy we Francji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wysłałam mail jeszcze raz doszedł ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Ty emerytko! :))) Wyobrażam sobie co Ty teraz nam będziesz pokazywała, ile jeszcze wystaw zorganizujesz... Chociaż podobno na emeryturze jest mniej czasu! Hahaahaaa... :)
    Aniu, gratuluję wystawy! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wiele radości na emeryturze, gratuluję wystawy i tego spotkania, nie mogę niestety zobaczyć zdjęć:( nie działa, nie mam dostępu a bardzo bym chciała.
    Dziękuję za tyle ciepłych słów pod adresem mojego Buddy:)

    OdpowiedzUsuń