niedziela, 18 kwietnia 2021

Powtórka z maków

 Rok temu uszyłam quilt na podstawie pięknego obrazu namalowanego przez moją nauczycielkę Anie Sobierajską.
Jesienią poproszono mnie o uszycie jeszcze jednego quiltu na podstawie fragmentu tego obrazu.
Musiałam się uporać z wszystkimi projektami i zanim wzięłam się do szycia zrobiła się już prawdziwa wiosna. Jeszcze trochę i zaczną kwitnąć prawdziwe maki. Jeżdżę do Warszawy drogami, na poboczach których rosną maki, chabry i rumianki.  Jak ja lubię ten widok!

A na razie maki są "szmaciane" czyli uszyte techniką confetti.


Mają 50 x 50 cm.

A tu jeszcze trochę zbliżeń.











I jeszcze dwa zdjęcia  powstawania maków.

Wam i sobie życzę cieplejszej wiosny. Żebyśmy mogli ogladąć dużo pięknych kwiatów.

9 komentarzy:

  1. Cudne ,dobrze by mieć takie dzieło w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chabrowe tło świetne dla maków!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super; te wszystkie łączki, trawki, ziółka i badylki niby to z niczego mają masę wdzięku. Czy może będą jakieś warsztaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Warsztaty to na razie nie, ale niedługo będzie kurs video z techniko confetti do kupienia :)

      Usuń