niedziela, 29 kwietnia 2012

Wiosennie z Carol Turznik czyli mamacjt

Znacie Carol? To jest jej blog. Ja bardzo lubię zaglądać do niej. Zawsze poprawiam sobie humor. To bardzo sympatyczna kobieta. Jej prace są radosne, pogodne, z poczuciem humoru.
Bardzo, bardzo, spodobał mi się patchwork z kwitnącymi drzewami. To on.



Na wzór patchworku Carol uszyłam bardzo podobny.To patchwork dla Sonji, będzie wisiał nad jej łóżkiem. Patchwork ma 110 x 80 cm.
Korespondowałam z Carol i ona zgodziła się, żebym wykorzystała jej wzór i pokazała Wam ten patchwork.
Carol, bardzo dziękuję.



10 komentarzy:

  1. Świetny jest!!! Prace Carol podziwiam tak jak i Twoje :) Może kiedyś i ja spróbuję tego rodzaju zabawy z materiałem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie jesteście mega zdolne:)Przepiękne patchworki i widać ile serduszka w nie włożone:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór Aniu :) Przyznaję, że nie znałam Carol... Zajrzałam do niej pod wskazany przez Ciebie adres i spodobało mi się u niej :) Lubię kolorowe patchworki. Ciekawe też naszywanie aplikacji. Tobie też się fajnie udało wykonać aplikacje. Gratulacje!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, śliczny "plagiacik" ;))) Cudne kolory! Mistrzowskie aplikacje! Odliczam dni do spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm..jak to sie stalo ze ja na samym koncu komentuje..ach..pogubilam sie ostatnio..za duzo sie wydarzylo,,jeszcze wiecej niz tych pieknych kwiatow na tkaninie.Musialas sie niezle napracowac zeby je tam naniesc...a ile tam guziczkow..probowalam policzyc, chcialam obrazek powiekszyc to sie nie da.Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Those trees are wonderful!
    Great colors:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny wzór! Piękne wykonanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wzór, faktycznie bardzo wesoło i kolorowo robi się wokół, dzięki tym wesołym drzewom. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń