środa, 20 maja 2015

Blogger's Quilt Festiwal - Art Quilt

To już moja druga praca, którą zaprezentuję w Blogger's Quilt Festiwal.

This is my second quilt which I want to show on Blogger's Quilt Festiwal.

http://amyscreativeside.com/2015/05/15/bloggers-quilt-festival-spring-2015/

Zgłaszam swoją pracę "A planety szaleją, szaleją....." do kategorii Art Quilt.
 

I submit my work "And the planets go crazy..." to the category Art Quilt
 

Moja praca jest efektem fascynacji malarstwem Soni Delaunay.

My work is the effect of fascination with Sonia Delaunay. paintings.







Sama wymyśliłam sobie jak uszyć ten patchwork. Cały proces szycia opisałam bardzo dokładnie, krok po kroku w innym poście. Zapraszam Was, zajrzyjcie.



I invented myself the method of sewing this pathwork. The whole process of sewing is described step by step in this post. Have a look.
 

Ten patchwork ma wymiary 210 x 140 cm. Jest uszyty z resztek różnych tkanin, bawełny, lnu, różnych tkanin ubraniowych, często błyszczących. Przy ich wyborze kierowałam się wyłącznie kolorem. Zużyłam skrawki około 100 różnych tkanin.
 

The quilt is big - its dimensions are 210 x 140 cm. It is sewn from remnants of different fabrics, cotton, linen, clothing fabrics, often shiny. I was selecting them solely by color. I used scraps of about 100 different fabrics.

Obrazek kojarzy mi się planetami, a jego tytuł zaczerpnęłam z tytułu piosenki polskiego zespołu Maanam.


Picture reminds me of the planets, and its title is part of the the song by Maanam.
 

Jestem bardzo zadowolona z tego patchworku. Gdy ogląda się go "na żywo", to niemalże wiruje, drga, mieni się, lśni. Szyłam go jako prezent urodzinowy dla mojej synowej i syna. Spodobał im się bardzo i wisi teraz w ich domu.

I really like this quilt. When I look at it I can almost see how it moves, swirls, shines, twitches…  It was a gift for my daughter in law and my son. They liked it and hang it in their home.
 
Jeżeli Wam również spodobał się, to zagłosujcie :). Głosowanie zaczyna się 22 maja. Żeby oddać głos, trzeba odnaleźć moją pracę wśród linków (pod każdą kategorią jest galeria) i kliknąć na serduszko w rogu. Każdy będzie mógł oddać trzy głosy w każdej kategorii. 


If you like it as well please vote :). Voting starts on May 22. To cast your vote, you have to find my work among the links (under each category is a gallery), and click the heart in the corner. Everyone can cast three votes in each category.

Jeżeli podoba Wam się ta praca i chcecie oddać na nią swój głos, szukajcie w galerii TU.


If you like this quilt and want to give to it your vote, search for it in the gallery HERE.

2 komentarze:

  1. REally, neat. Can't figure out how you made it! I love it, though. Great job.

    OdpowiedzUsuń