środa, 4 stycznia 2012

Shirin Sahba w barterze

Od dawna zachwycam się malarstwem Shirin Sahba.
Moja koleżanka Agnieszka poprosiła mnie, żebym zrobiła aplikację z gitarzysty leżącego pod drzewem na jej bluzie.
Fotografia oryginalnego obrazu "Dinner Is Getting Cold" jest na tej stronie, to trzeci obraz w galerii. Zaraz za nim jest zbliżenie gitarzysty.
Aplikacja na bluzie wygląda tak:



Agnieszka świetnie maluje. Ja dostałam od niej gitarzystę namalowanego przez nią. To obraz akrylowy.


Prawada, że świetny barter? Ja jestem bardzo zadowolona.

4 komentarze:

  1. Aniu piękny pomysł na aplikacje i wykonanie tym samym jest piękne.Agnieszki wykonanie obrazu nic dodać nic ująć jak napisałaś świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, na pewno bym była stałym klientem, gdybyś otworzyła sklep z ciuchami! dziękuję za tą wymianę!:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wymianka!
    Pochwalę i jedną i drugą pracę!
    Są wspaniałe, urocze i REWELACYJNE!!!!

    OdpowiedzUsuń