środa, 31 stycznia 2024

Zapraszam na wystawę "Barwy życia"

 

Zapraszam Was bardzo serdecznie na moją wystawę "Barwy życia" do Instytutu Wzornictwa Przemysłowego na ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie.
Wernisaż jest jutro o godzinie 18.00. Będzie mi miło Was widzieć.

Wystawa trwa już kilka dni i będzie do 12 lutego 2024 r.

Podczas przygotowań do wystawy odwiedziła mnie Ewa Pasińska. Wzięła drabinę i poustawiała reflektory tak, żeby świeciły na patchworki! A potem przeszła od patchworku do patchworku i sfilmowała jak prezentują się na wystawie. Film można obejrzeć tutaj.

Opublikowałam fragmenty tego filmu na Facebooku. Obejrzała go moja patchworkowa koleżanka Maria Prusaczyk i napisała taki wiersz:

Zobaczyłam, obejrzałam i wiem co Ci powiem,
Tych pomysłów jest tak dużo, nie mieści się w głowie.
Teraz tylko chcę powiedzieć ,,Kłaniam Ci się nisko",
godnie nosisz, jak przystało imię i nazwisko.
,,Iskrą Bożą" obdarzona pracujesz wytrwale,
kroisz, zszywasz, spinasz, kleisz nie ustając wcale.
Twe zdolności, wena, twórcza jest niedościgniona,
kiedy widzę Twoje prace, mówię OTO ONA.
Dzieła sztuki, jakie tworzysz, na epoki miarę,
więc Ci życzę, pracuj dalej cierpliwie, wytrwale.

Ewa, Mario, bardzo Wam dziękuję.

1 komentarz:

  1. Twój post to arcydzieło — genialny, wnikliwy i niezwykle wciągający. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją cenną perspektywą!

    OdpowiedzUsuń