czwartek, 21 listopada 2013

Szkoła Patchworku ma swój blog

Postanowiłam założyć blog Szkoły Patchworku, którą prawie od roku prowadzimy z Marzeną Krzewicką. W ten sposób chcę zrobić jesienne porządki i rozdzielić dwie sprawy.

Dalej na moim blogu będę pokazywać to, co uszyłam i zapraszam Was do zaglądania do mnie. Bardzo lubię czytać Wasze komentarze, dosłownie dodają mi skrzydeł. To niezwykły napęd. Dziękuję za nie bardzo.

Na blogu Szkoły Patchworku mam zamiar opowiadać o tym, co nowego w szkole, a czasem pokazać Wam jakieś ciekawe rzeczy znalezione w sieci. Będę umieszczać tutoriale, albo kierować do takich, które opracowali inni. Pokazuję też to, co uszyły panie na naszych kursach - zajrzyjcie do zakładki "prace naszych uczennic". Znalazło się tam też miejsce na blogi absolwentek naszych kursów.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam nowy blog, zapiszecie go w swoich ulubionych i będziecie tam zaglądać równie często jak do moich patchworków.  Zapraszam Was serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz