piątek, 14 maja 2021

Mój sklep z kursami video i patchworkami - zapraszam!


Ileż to lat już mnie namawialiście, żebym zaczęła kręcić patchworkowe kursy video? Dużo!
Teraz wreszcie jest.  "SZYCIE PATCHWORKÓW METODĄ CONFETTI".
Są dwie wersje językowe: polska i z niemieckimi napisami. 

Film z kursem trwa prawie półtorej godziny i opowiada o wielu aspektach powstawania confetti. Są więc inspiracje, tematyka, wydruk zdjęcia lub obrazu, tkaniny – rodzaje i wzory, cięcie tkanin i magazynowanie skrawków, ozdoby specjalne, tło, ocieplina, igły, nici i szpilki, tiul na tło, kanapka, tło z tkanin, tło z tiulu, układanie łąki, tiul na wierzch quiltu, maszyna do szycia – funkcje i wyposażenie, pikowanie i lamówka.
Sporo! Pełnometrażowa produkcja. 

Ale to nie koniec. Drugim elementem kursu jest jednogodzinna konsultacja ze mną. Możemy ją zrobić na internetowej platformie komunikacyjnej, albo przez telefon. Jeżeli chcecie, to tę godzinę możemy podzielić na 3 dwudziestominutowe sesje.

Kurs kosztuje 330 zł, ale do końca maja jest 10% zniżka i przy zakupie trzeba wpisać kod rabatowy "maj10%".

 Podczas filmu pokazuję jak uszyłam taką łąkę:

Film nagrywaliśmy na początki marca. Było szarobure przedwiośnie, a ja nie mogłam doczekać się pierwszych krokusów.  I tego optymizmu, który przychodzi do nas z początkiem każdej wiosny.

Na filmie zdradzam wszystkie sztuczki, którymi posługuję się przy szyciu patchworków metodą confetti. Tak samo jak na kursie stacjonarnym.

Przy okazji stworzenia sklepu pomyślałam sobie, że to będzie dobre miejsce na sprzedawanie moich patchworków. Na razie umieściłam tam 12 patchworków. Zajrzyjcie koniecznie.
Tu jest sklep do butiku https://szkolapatchworku.pl/butik/, a w nim czeka na Was kurs video "Szycie patchworków metodą confetti" i 12 moich patchworków. 

Te zmiany spowodowały, że zmieniłam również moją stronę www.annaslawinska.pl. Mam nadzieję, że będzie dla Was przyjaźniejsza. Zapraszam również na nią.

Serdecznie zapraszam Was do mojego sklepu i na odnowione strony www. Miłej zabawy Wam życzę i pięknego wiosennego weekendu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz