niedziela, 30 grudnia 2018

2018

To ja byłam taka pracowita?
To pierwsze co mi przyszło do głowy, gdy zebrałam zdjęcia patchworków uszytych w tym roku.
36! Większych i mniejszych. Ten z serduszkami dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest pracą zbiorową, więc go nie liczę. Za to jest jeden, którego na razie nie mogę pokazać.

Jak było w tym roku?
  • Były wystawy. Indywidualne i zbiorowe. Krajowe i zagraniczne.
  • Konkursy z wyróżnieniami i bez. 
  • Artykuły w czasopismach.
  • Projekty charytatywne. W tym ten najważniejszy - szycie poduszek w kształcie serca dla kobiet po mastektomii. W całej Polsce powstało ich 3000 w ciągu trzech miesięcy. www.serceodserca.pl.
  • Patchworkowe rozrywki - cudne kolonie w Nieszawie i nasze comiesięczne spotkania "Patchworku Mazowieckiego". 
  • Niewielkie wyhamowanie, bo Szkoła Patchworku od wakacji organizuje tylko zajęcia indywidualne.
  • I mnóstwo nowości - przede wszystkim nowe patchworkowe koleżanki, cudnie zakręcone w tę samą stronę, ale też nauka nowych technik i poznawanie własnych możliwości.
Świetny patchworkowy kolorowy rok.





Życzę Wam dobrego roku. Przede wszystkim w zdrowiu. Niech Wam szczęście dopisuje, a quilterki i quilterów nie opuszcza wena.

12 komentarzy:

  1. Anno, gratuluję! Bardzo się cieszę, że mogłam się z Tobą spotkać w tym roku. To dla mnie pierwszy rok z patchworkiem i czuję, że - także dzięki Tobie - nie ostatni :-). Do tej pory nie byłam uzależniona, ale od 12 listopada b.r. kupiłam już tyle szmat i ciągle natrafiam na piękniejsze... Trudno sie oprzeć :-). Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Uważaj, bo to jest jak z grą w okręty - "trafiony - zatopiony" :) :) :)

      Usuń
  2. ćmy i baletnice!!!

    zaiste - zasłużyłaś
    na miano Pszczółki
    Wielce Pracowitej!

    pomyślności wszelakiej,
    Pozytywnych Ludzików i
    gejzeru pomysłów, o Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne prace ,szycie to dla Ciebie jak oddychanie brawo wszystkie piękne 😊👏

    OdpowiedzUsuń
  4. You've worked on a lot of beautiful projects this year. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak bogatego szyciowo roku! Piękne i różnorodne prace stworzyłaś. Gratuluję wystaw i akcji Serce od Serca!

    Wszystkiego najlepszego w 2019 roku.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite są Twoje prace, masz serce przepełnione magią, co widać w Twych pracach. Życzę cudownego roku, niech zdrówko będzie dobre, a serce przepełnia szczera radość. :)

    OdpowiedzUsuń