sobota, 30 marca 2013

Wiosenne koszulki dla mebli

Bardzo, bardzo tęsknię do kolorów.
Wokół biało i ślicznie. Tak jak powinno być przed Wigilią a nie w Wielką Sobotę. Ale w mojej głowie już od dawna jest wiosennie.
Długo zbierałam brzegi różnych kolorowych materiałów.
Uszyłam z nich pokrowiec na krzesło. Zrobiłam to już kilka dni temu i niestety nie sfotografowałam go w słońcu. Za to dzisiaj krzesło dostało fotkę w śnieżnej scenerii.

Powstaje też pokrowiec na kanapę. Oczywiście w tym samym stylu.Uszyłam już 22 elementy. To mniej więcej jedna trzecia pracy. Na śniegu prezentuje się tak.


Życzę Wam kolorowych Świąt, ciepłych i radosnych. I prawdziwej wiosny :)

6 komentarzy:

  1. Piękny i taki bardzo optymistyczny!! :)

    niestety w Wielkopolsce też śnieg i wszyscy jacyś tacy zdezorientowani chodzą...

    Również życzę Ci spokojnych świąt i oby ta wiosna szybko przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Ci wyszedł ten pokrowiec na krzesło a i ten na kanapę zanosi się ciekawie. Są bardzo kolorowe, aż serce się raduje. Tak bardzo jestem stęskniona za kolorami, że z przyjemnością oglądam je na Twoim blogu.
    Dziękuję za życzenia i Tobie oraz Twoim bliskim życzę spokojnych, radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesloych Swiat, Aniu,,radosnych jak te prace co pokazalas dzis,,.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe wykorzystanie końcówek :-)
    Bardzo mi się podoba to odnowione krzesełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon
    everyday. It will always be useful to read through content from other
    authors and practice something from their websites.


    Feel free to surf to my webpage - kanapy z funkcja spania

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice answer back in return of this issue with genuine arguments and describing the whole thing concerning that.


    Here is my website - tusze

    OdpowiedzUsuń